Rebeccas mat- och bakblogg

Nya böcker

Igår när jag handlade såg jag att det var halva priset på rean på bokrean  och när jag kollade igenom vad som fanns blev jag glatt överraskad! Köpte tre stycken varav två är kokböcker.

Så, de jag köpte var Leila Lindholms bok "One more slice" som jag velat ha jättelänge men aldrig köpt underligt nog.. den kostade 50:- så den är jag väldigt nöjd med! Har "A piece of cake" och "Hello Cupcake" redan så den här var väldigt välkommen till bokhyllan!

Sen köpte jag en bok som heter "Bagarens bästa- Från surdeg till muffins" Den hade jättefina bilder i och innehöll både matrecept och bakverk. Den kostade också 50:-.

Är jättenöjd med de här fynden och jag kommer nog att prova ett antal bakverk ur dom här böckerna framöver!


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar Leila! :)

2012-03-26 @ 11:42:21
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: